donderdag 21 november 2013

Zomaar een vrije donderdag....


Wat kan dat toch heerlijk zijn, zo'n onverwachte vrije dag! Op dit moment ben ik aan het afronden bij m'n huidige werkgever om op 2 december a.s. te beginnen bij m'n nieuwe werkgever. Ik heb nog wat vrije dagen staan, maar omdat ik m'n werk netjes over wil dragen, hebben we besproken dat ik in principe werk tot eind november en m'n vrije dagen uitbetaald worden. Ik werk op maandag, dinsdag en woensdag de hele dag en donderdag alleen 's ochtends.
Omdat de overdracht van m'n werkzaamheden zeer voorspoedig verloopt en ik gistermiddag m'n best moest doen om mezelf bezig te houden tot ik naar huis mocht, heb ik mezelf vandaag op een vrije dag getrakteerd. Heerlijk! Vanochtend gelijk met m'n dochter uit bed gestapt en toen zij naar school vertrokken was, heb ik me uitgeleefd in de woon- en badkamer. Daarna boodschappen gedaan, een bakkie koffie gedronken bij m'n ouders en vanaf half 11 lag de dag nog helemaal voor me.... Veel gelezen, geluierd, Netflix gekeken en blogjes gelezen en vanavond heerlijk gekookt voor ons drietjes: tagliatelle met Boursin, rucola en spekjes


Net nog even de allerlaatste aflevering van Arne Dahl gekeken en zometeen naadloos door naar Expeditie Robinson. En weet je wat het leuke is.... morgen heb ik nog zo'n dag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten