dinsdag 19 november 2013

Hardlopen



Ik kan wel zeggen dat ik m'n hele leven al redelijk sportief bezig ben. Ik handbal al meer dan 30 (!!) jaar en heb tot dit seizoen altijd twee keer in de week getraind en in het weekend een wedstrijd gespeeld. Tijdens de "zomerstop" van juni tot augustus hield ik m'n conditie op peil door af en toe een rondje hard te lopen. Nu ik dit seizoen maar één keer in de week train en in het weekend een wedstrijd speel, blijven er nog een aantal avonden over om hard te lopen. Voor het eerst sinds jaren heb ik een complete hardloopoutfit voor zomer en winter in de kast liggen en ga ik met steeds meer plezier op m'n hardloopschoenen de deur uit. Meestal loop ik één of twee keer in de week een kilometer of 5, maar eigenlijk wil ik wel wat langere afstanden gaan lopen. Als ik al die leuke hardloopblogs lees over de Zevenheuvelenloop, de Color Run, de Dam tot Dam en de marathon van Berlijn of zelfs New York wordt het me duidelijk dat ik mezelf een doel moet stellen.... Ik ga rustig aan inzetten, ik wil binnen nu en twee maanden een keer 10 km gelopen hebben. Mooi streven toch?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten