zondag 17 november 2013

Spannend!

Nou, daar gaat-ie dan.... M'n eerste berichtje op m'n eigen blog! Loop al enige tijd met het idee om hieraan te beginnen, maar vind het best nog wel een beetje spannend!
Sinds een jaar of 2 volg ik via Bloglovin een behoorlijk aantal lifestyle, beauty, woon- en kookblogs, maar het valt me op dat deze zo goed als allemaal geschreven worden door jonge meiden. Nu ben ik met m'n 43 jaar natuurlijk ook nog niet oud ;-), maar er zijn weinig blogs te vinden voor de "jong belegen" vrouw. Misschien heb ik het helemaal mis, maar ik ben ze nog nauwelijks tegengekomen!
Hoewel ik geen leven heb wat nou direct meeslepend, boeiend of werelds te noemen is, heb ik wel een brede interesse. Van boeken tot koken, van tv-series tot beauty, eigenlijk zijn er weinig zaken te noemen die ik écht niet interessant vind. Het lijkt me leuk om zo nu en dan over uiteenlopende onderwerpen te schrijven, voor nu ga ik eerst eens uitvogelen hoe ik m'n blog een beetje op kan leuken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten