zondag 17 november 2013

Marktplaats

                      

Ik heb het toch weer een keer geprobeerd..... Nadat ik m'n buurvrouw voorbij had zien komen met onwijs leuke laarsjes ("voor een paar euro gekocht op Marktplaats") en m'n vriendin na een compliment riep "Meid, 2 euro via Marktplaats" ben ik toch ook weer eens gaan snuffelen op deze veilingsite.
Mijn man gebruikt Marktplaats regelmatig voor het kopen en verkopen van apparatuur voor z'n band, tot op heden gelukkig zonder problemen. Sinds ik € 90,- kwijtgeraakt ben aan Uggs, die never nooit niet geleverd zijn en de advertentie voor gave sneaker wedges waar ik een bod op had gedaan na een week verwijderd is door de verkoper, ben ik redelijk huiverig geworden voor het bieden op met name kleding. Ik betrap mezelf er wel op dat ik toch regelmatig even door de aangeboden Marktplaats kleding snuffel en zelfs ook wel wat items als favoriet markeer, maar tot afgelopen vrijdag heb ik geen bod meer gedaan. Afgelopen vrijdag kwam ik een stoer spijkerrokje dat ik te leuk vond om te laten lopen, dus nadat ik een bod heb gedaan en wat heen en weer heb gemaild met de verkoopster, mag ik mij de nieuwe eigenares noemen. Geld overgemaakt, berichtje ontvangen dat het geld aan de andere kant ontvangen was en helaas vanavond een berichtje van de verkoopster met de mededeling dat haar man zo slim was om het pakketje zonder postzegels in de brievenbus te gooien.... Dat heb ik weer.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten